ПриватБанк звинуватили в порушенні закону і прав людини

ПриватБанк отримав скаргу від ще однієї розчарованою клієнтки після того, як заблокував карту з виплатою державної допомоги. 

Про це повідомляє портал ” Хвиля ” з посиланням на інформацію видання ” Мінфін “. 

Обдурена державною фінансовою установою жінка залишила гнівний відгук про подію. ПриватБанк заблокував карту клієнтки після того, як на неї надійшла виплачена державою в якості допомоги сума. Жінка нагадала банку про чинне законодавство, яке було грубо порушено діями співробітників фінустанови. 

Згідно з частиною третьою статті 52 закону України “Про виконавче провадження” не підлягають арешту в порядку, встановлення цим законом, кошти, що знаходяться на рахунках із спеціальним режимом використання, звернення стягнення на які заборонено законом. 

“Банк або інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, використовує політику державної в сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови від виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких спеціальних рахунках забовязання повідомити виконавця про цільове призначення рахунку і повернути постанову виконавця, без виконання в частині арешту грошових коштів, що знаходяться на таких рахунках. ПриватБанк цього не зробив і заблокував мою виплату з Центру зайнятості. Згідно із законом він організація не мала права цього робити “, – написала клієнтка. 

Жінка вказала, що виплата на карті не є її особистим доходом – це кошти, виплачені державою в якості фінансової допомоги. Вона попросила надати конструктивну відповідь і розібратися з цим порушенням згідно із законодавством України. Клієнтка розраховує, що в банку зуміють розібратися в ситуації і виправити кричущу помилку власних співробітників, повернувши жінці можливість розпоряджатися коштами на її рахунку.