На прес-конференції, що пройшла сьогодні, глава “Укрзалізниці” Володимир Жмак повідомив, що в 2021 році в компанії буде завершено поділ на 4 структурних підрозділи: виробниче, пасажирське, вантажне і інфраструктурне.
“Ми плануємо в 2021 році закінчити перепідпорядкування підрозділів” Укрзалізниці “таким чином, щоб кожна виробнича вертикаль отримала всі необхідні активи, щоб вона могла порахувати прибутки і збитки і вивести свій власний баланс. Вже до кінця наступного року кожна з цих чотирьох вертикалей матиме свій баланс, що дозволить потім їх реорганізувати в компанії холдингу “, – розповів Володимир Жмак.
За його словами, в рамках переходу УЗ до вертикально-інтегрованої структури в даний час здійснюється переміщення активів і персоналу. Це потрібно для того, щоб в кожній вертикалі були сконцентровані всі необхідні засоби для здійснення повного циклу діяльності. Так, вантажна вертикаль буде мати локомотиви і вагони, пасажирська – локомотиви, пасажирські та приміські поїзди, виробнича – вагоноремонтні і будівельні заводи, локомотиворемонтні заводи і депо, де будуть здійснені капітальні ремонти, інфраструктурна – шлях і шляхове господарство, автоматизацію і сигналізацію. У вантажній і пасажирській вертикалях також будуть експлуатаційні депо для проведення поточних ремонтів.
“На прикладі двох депо, які ми вже почали перепідпорядкувати з Донецької залізниці на Південну, це Лиман і Волноваха, ми бачимо, що це жодним чином не впливає ні на кількість персоналу, ні на виробничі функції депо, ні на зміну місця роботи персоналу. перепідпорядкування здійснюється адміністративно, для того, щоб сконцентрувати в рамках вертикально-інтегрованої структури всі функції і ці структури перетворити потім в компанії-холдинги “, – повідомив Володимир Жмак.
Він також додав, що в центральному офісі “Укрзалізниці” будуть сконцентровані всі інші функції, які і будуть забезпечувати централізовано діяльність цих чотирьох вертикалей, зокрема послугами юристів, фінансистів, кадровиків, працівників служби безпеки, ІТ та інших.