У Кабміні розповіли, що чекає нелегальних таксистів

Мінінфраструктури має намір почати системний наступ на нелегальних перевізників з тим, щоб повністю викорінити це явище і змусити всіх платити гроші до бюджету. У Мінінфраструктури розповіли, що для таксистів набагато дешевше буде легалізуватися і працювати по-білому, ніж потрапити під штрафи і розоритися.

Профільне міністерство розробило законопроект, який передбачає умови легалізації ринку послуг індивідуальних перевізників. Зокрема, в законі передбачена легалізація приватних таксистів через патентування їх послуг. Замість ліцензування таксист повинен буде придбати патент на свою діяльність, який дозволить йому легально перевозити людей в будь-який час дня і ночі.

“Вартість такого патенту встановлюється законопроектом. Наприклад, річний коштуватиме 1 мінімальну заробітну плату, встановлену на 1 січня”, – розповіла старший юрист Команди підтримки реформ Мінінфраструктури Ольга Глухова.

У країні працюють сотні, якщо не тисячі нелегальних таксистів. Таким чином, на продажу патентів бюджет виграє величезні гроші.

А таксисти, в свою чергу, отримають можливість працювати відкрито і не боятися перевірок, контрольних закупівель та інших “принад” нелегального приватного підприємництва. Ну, а тих, хто не захоче працювати по-білому, в будь-який момент може чекати контрольна закупівля.

“Цілком імовірно, що наступним, від кого надійде запит про перевезення, буде працівник Укртрансбезопасності. Також будуть введені штрафи для тих, хто не буде виконувати умови доступу і роботи на ринку”, – попередила юристка.

Крім того, законопроект пропонує ввести відкритий реєстр приватних таксистів, щоб будь-який клієнт міг подивитися онлайн, хто його буде везти, і чи зареєстрований він легально.

При цьому всі великі приватні перевізники, що працюють в Україні, підтримали таку реформу.

Джерело