Минуло вже 75 років з того моменту, як зникли 5 літаків і вся їх команда над відомим Бермудським трикутником. Австралійський дослідник висунув нову версію цієї таємниці.
5 грудня 1945 року 5 торпедоносців ВМС США, відомих як «, зробили навчальний зліт зі своєї бази у Флориді. Однак через кілька годин після польоту 14 членів екіпажу і їх повітряні судна як ніби «випарувалися», причому в зоні Бермудського трикутника (водойми площею 4 млн. М2).
Відправленого на пошуки зниклих літака-рятувальника і його екіпаж 13 чоловік спіткала та ж доля. Як стверджують деякі пілоти, через сильний шторм вийшла з ладу вся навігація і компаси.
Лейтенант Чарльз Тейлор у своєму останньому зверненні сказав:
«Ми вже майже на порозі білої води і все здається правильним. Ми не можемо зорієнтуватися, де ми знаходимося, оскільки вода не біла, а зелена ».
У зв’язку з нез’ясовним зникненням рейсу 19, інших літаків і кораблів, інтерес до Бермудському трикутнику викликав великий інтерес у багатьох.
Шейн Саттерлі – австралійський дослідник, сказав, що деякі люди вважають це паранормальних і надприродним явищем.
Деякі не виключають, що в цьому «замішаний» НЛО або навіть підводне місто. Самі ж ВМС США внесли цей інцидент в список подій, що відбуваються з невідомих причин.
Однак австралійський вчений Шейн Саттерлі не впевнений, чи варто шукати відповідь в подібних явищах, коли ми не знаємо, що саме їх викликало. При пошуку відповідей дослідник бере до уваги інші фактори.
За результатами проведеного розслідування, з’ясували, що в умовах темряви і негоди, Тейлор надіслав літаки не в те місце. Більш того, у пілота відзначалася неодноразова дезорієнтація в польоті. Саттерлі зазначив, що Тейлора двічі вже доводилося рятувати в Тихому океані.
Також є інформація про те, що бомбардувальник-торпедоносець Gruman Avenger пішов під воду буквально за десятки секунд при вимушеному приземленні в море. Як правило, при зануренні повітряних суден в океан, шанси знайти їх зводяться до нуля. Тому є підтвердженням літак MH370 Malaysia Airlines, який пропав без вісті в 2014 році. Рятувальникам вдалося знайти лише поодинокі фрагменти повітряного судна.
Другий фактор, на який звернув увагу австралієць – це відсутність досвіду багатьох пілотів рейсу 19, адже більшість з них були стажерами. А це означає, що вони не мали належного досвіду у використанні літаків при польотах вночі і в екстремальних погодних умовах.
Крім цього дослідження показали, що кількість зниклих без вести в Бермудах судів і літаків набагато більше, ніж в інших частинах океану, зазначив Саттерлі.
Також дослідник сказав, що визначити причину того, що відбувається можна, якщо спробувати дізнатися про це більше.