Велика частина звернень в новий контакт-центр МОЗ щодо протидії COVID-19 стосується поганої роботи сімейних лікарів.
Про це під час брифінгу заявив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.
За його словами, українці звертаються за допомогою на гарячу лінію з таких питань:
- робота сімейних лікарів – скарги або питання, які вимагають додаткового рішення (37%);
- надання послуг медичними установами (25%);
- робота лабораторій (11%);
- робота поліклінік, амбулаторій (7%);
- скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%).
Заступник міністра також зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Києві (9%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) та Київській (22%) областях.
З початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. Дзвінків, з них 7,6 тис. Були оброблені в автоматичному режимі.