З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.
Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Партії, які витратили найбільше
- “Слуга народу” – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
- “За майбутнє” – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
- “Європейська солідарність” – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.
Кандидат, який витратив найбільше
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від “Європейської солідарності” Олег Синютка – 3 625 доларів.Де відбудеться другий тур виборів мера