Не кожен про це знає: навіщо далекобійники на трасі включають поворотники, але їдуть прямо

Вантажівками зазвичай керують досвідчені водії, які точно керують важелями кермової колонки, гарантуючи, що сигнали повороту не будуть активовані випадково. Цей тонкий, але важливий аспект є частиною невисловленої дорожньої мови під час руху.

Величезні розміри вантажівки, особливо з причепом, значно обмежують водієві огляд дороги попереду. Враховуючи, що такі транспортні засоби часто рухаються повільніше, ніж легкові автомобілі, як через конструкцію, так і правила дорожнього руху, не всім водіям автомобілів комфортно слідувати за вантажівкою.

Однак сліпа спроба обгону на зустрічній смузі схожа на ризик для життя, враховуючи затінений огляд. Водії вантажівок сприяють запобіганню нещасним випадкам, використовуючи сигнали повороту та повідомляючи наступним водіям важливу інформацію про можливість обгону або необхідність використання стримувальних засобів.

Основне правило, яке слід пам’ятати, полягає в тому, що обгін вантажівки дозволений тільки в тому випадку, якщо водій включає вказівники правого повороту. Терпіння є ключовим моментом, коли блимають ліві покажчики повороту, вказуючи на те, що обгін небажаний.

Це правило підкріплено правилами дорожнього руху, зокрема пунктом 11.2, який забороняє обгін, коли транспортний засіб, що йде попереду у тій самій смузі, сигналізує про поворот ліворуч.

Завдяки піднятій точці огляду водії вантажівок можуть краще передбачити дорожні умови і, сигналізуючи про поворот ліворуч, ефективно застерігають водіїв, що йдуть ззаду, від обгону.

Це правило застосовується не лише на перехрестях чи в’їздах на прилеглі території, а й на прямих ділянках дороги, сприяючи спільній безпеці дорожнього руху.

Наступного разу, коли водій вантажівки подасть вам знак на дорозі, висловивши подяку короткочасним включенням аварійної сигналізації після успішного обгону, ви станете ввічливим зізнанням його пильності.