ПриватБанк пояснив, чому масово блокує рахунки клієнтів без попередження

В ПриватБанк звернувся клієнт через блокування його рахунків в додатку Приват24 і отримав несподівану відповідь від банку.

Про це пише аналітичний портал “Хвиля” з посиланням на скаргу користувача мережі в розділі “Відгуки” на порталі Мінфін.

“Сьогодні 23.01.2021, я зайшовши в свій Приват 24 виявив, що всі мої карти заблоковані. Причину блокування співробітники банку на гарячій лінії 3700, пояснити не можуть.« Робот приват 24 »- написав текстове повідомлення в чаті банку, і порадив відкрити карту в іншому банку і «приват» переведе туди мої кошти “, – пише клієнт банку.

Крім цього, співробітники банку по гарячій лінії 3700 порадили клієнтові написати лист в офіс «ПриватБанку» м Дніпро, щоб протягом семи робочих днів отримати “якусь відповідь”.

ПриватБанк, Карти ПриватБанку, Діджитал-Карта ПриватБанку
Оформлення карти в ПриватБанк

Чоловік уточнив, що на даний момент знаходиться на самоізоляції, так як в світі бушує пандемія, а в Україні введено загальнонаціональний карантин. Таким чином, ПриватБанк змушує порушувати режим самоізоляції і потенційно заразити коронавірусів інших людей.

“Цікаво, що мені робити в перебігу цих 7 робочих днів, якщо я зараз перебуваю на самоізоляції, так як мої друзі, з якими я був у контакті захворіли« Ковідом »Ясно, що« дихнути »в чотирьох стінах квартири я не буду і мені доведеться порушити режим самоізоляції по шляху проходження до відділення «Привату» і відкриття карткового рахунку в іншому банку, яка кількість людей, можливо, я зможу заразити «Ковідом» і яка кількість можливо від моєї подорожі помре від ускладнень – це дуже «филосовский питання» ” , – йдеться у відгуку.

Техпідтримка банку відповіла шаблонно, уточнив, що “в своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності”.

Також співробітники “Привату” послалися на закон “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення”, згідно з яким банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.

“На жаль, ваше обслуговування в банку обмежена. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість надання реквізитів для перерахування залишків в інший банк. Додатково вам буде направлена ​​офіційна відповідь з даного питання”, – відповіли в ПриватБанку.