Приватбанк залишає українців за кордоном без копійки: подробиці

У користувачів Приватбанку виникли труднощі при переказі грошей на іншу карту

Як передає Politeka.net , про це повідомила клієнтка банку в відкликання на порталі “Мінфін”.

За її словами, проблеми у жінки виникли при переказі коштів на карту іншого банку. Ситуацію посилило ще й те, що вона перебувала за кордоном.

“Хотіла перевести гроші з карти Привату на карту монобанк. Приватбанк порахував цю операцію підозрілою (не знаю на якій підставі, всі реквізити, пароль, cvv код було введено правильно) і заблокував карту і вхід в Приват24 (а значить і право розпоряджатися іншими картами) . Звернувшись в чат підтримку і пройшовши там верифікації в повними даними, деталями останніх транзакцій по карті, не змогла отримати ніякої допомоги, крім “зверніться до відділення”, – розповіла незадоволена клієнтка.

Жінка зазначила, що через те, що сталося вона залишилася зовсім без грошей в іншій країні.

“По-перше, питання, навіщо проходити верифікації, якщо варіантів онлайн розблокувати карти немає? По-друге, я не в Україні і очевидно, що у банку не можу? Т. е. Банк залишив мене в чужій країні без засобів до існування і без можливості купити квиток додому, аргументуючи це моїй же безпекою? я хочу відповісти банку, що в більшій небезпеці я ще не коли себе не відчувала і це не через якихось уявних шахраїв, а через банк, якому я довірила всі кошти. Я знаю, що у інших банків є такі способи, як відеозв’язку, чому не можна використовувати його? “, – дивується розгублена українка.

Варто зазначити, що через кілька годин після публікації відкликання представники Приватбанку ще не відреагували.