Багато українців критикують роботу банків , хоча скарг стає менше.
Про це пише Мінфін .
У квітні на сайті залишили 218 негативних відгуків про банках, що менше, ніж у березні.
Найбільшими перепонами критикували Приватбанк (74 скарг). Банк вирішив приблизно на 1/3 питань.
34 скарги отримав Ощадбанк. 14 з них він врегулював. Схожі показники має monobank.
Клієнтка ПриватБанку розповіла, що отримала в касі грошовий переказ у валюті і віднесла в іншу банківську установу, щоб покласти на депозит, але там деякі купюри не були прийняті через те, що були старими.
“Оскільки купюр не прийняли досить багато, я їх віднесла в термінал Приватбанку (в касі мені касир сказала, що комісія буде більше, ніж в терміналі). Термінал все купюри” з’їв “, що не плювався ними”, – написала вона.
Потім жінка розповіла, що отримала дзвінок від служби безпеки ПриватБанку із заявою, що одна з купюр номіналом 100 доларів виявилася фальшивою і їй пригрозили заморожуванням рахунків, якщо вона не замінить банкноту.
На видачу старих купюр поскаржився і клієнт Ощадбанку. Він зазначив, що такими діями банк порушує постанову НБУ. На його думку, у видачі клієнтам старих купюр винна завідуюча банківським відділенням або касир.
Автор одного з відгуків написав, що звернувся за отриманням карти в monobank, однак той не зміг здійснити відеоверіфікацію.
А ще один клієнт ПриватБанк поскаржився на те, що йому без попередження скоротили кредитний ліміт в 10 разів.