Українці “втрачають” гроші при оплаті комуналки через Приват24

клієнтка Ощадбанку оплатила картою послуги надання газу через додаток Приват24, але гроші не надійшли на рахунок газсбита.

Про це пише портал “Хвиля” , посилаючись на відгук на Мінфіні.

“Оплатила 6.03 2021 через додаток Приват 24 яке було прикріплено до сайту Черкассиенергозбут 1200 грн, картою Ощад – нарахування субсидії на рахунок ТОВ Черкасигаз збут і гроші зникли. Зверталася в 3 відділення ПрівБанка скрізь одне і теж ви не наш клієнт, оплачували карткою іншого банку, в системі платежу немає. у Ощад Банк дали розшифровку що платіж успішно пройшов через PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKR. Тоді виникає питання хто повинен відслідковувати платежі і чому система приймає карти з інших банків … Де мені шукати гроші … “, – написала автор відкликання.

ПриватБанк відповів, що зазначених жінкою даних недостатньо, щоб він міг знайти проведену операцію і допомогти вирішити проблему. Він зазначив, що проводити оскарження угоди може банк емітент картки за зверненням клієнта в підтримку даного банку, якщо до платежу є претензії.